alwayas muax

Ahad, 18 Mei 2014

keep moving dear


assalamualaikum..hrm diambang dunia yang tak lama ini la penyakit nak kahwin tu datang.. ye-ye sabar..plz sabar ye semua. can't anyone just try leave me alone?

ngerrr~ memang la org nampak cam xde kje coz bz layan movie ke pe. but my mind already full with thousand burden plz.just let me free.

huh! kalau la masalah boleh berhenti bergolek if i shot 'STOP' ..hrm..how to setlle burden is try do de same thing again n again. sehingga berjaya sehingga selesai. sehingga tiada debu pown d situ. ^ ^

harapku cuma satu. ingin kan suatu tempat yang jauh dari hiruk pikuk kota. miliki saat2 aku dan diriku semata. menyelesaikan segala urusanku yang terbengkalai. kerana terlalu ramai manusia.

plz just give me sometime. aku just nak buat sesuatu yang aku nak capai apa y aku inginkan.
percayalah.aku tidak pernah berjaya memperoleh sesuatu yang aku sendiri mahukan.

plz..dalam family pown i can't catch wht i wnt. n now. my parent just want me to married.so they can't fell burden. yeah, they really love me..but aku butuh waktu aku.. waktu aku sendiri ..

plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

can't u give me this?
1)we living seperately? haha *so funny.

*saya x de pape plz la fhm..saya study dismiss taw..saya ni loser..urusan umah tangga ke drive ke.masak. basuh kain.bangun pg. kms rumah dan sumenye..saya jaga dri saya pown x lepas lg..plz la fhm..byk tau x tanggungjwb as isteri lps married nnty..sdgkn tugasan as anak pompuan pn terbengkalai..n masa depan lg.just give me chance to bite my own dream plz..*

than lg satu. saya ni telah dilatih dan di infak dlm jemaah. saya da berbai'ah dan saya x dpt meninggalkannya..plz boleh memahami x.. saya ni boros..byk gler kekurangan saya..plz la fhm.. adoi mati la aku nanti..kalau jd fitnah pd agama kerana..x pndai membahagi masa.

*pe je la y menarik sgt kat aku nie? plik2x



-penat-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan